De kleur van liefde in de Story Zomerspecial

Heb jij de Story Zomerspecial al gezien? Daarin vind je dit keer niet alleen allerlei nieuws over BN'ers maar ook 10 boekentips, leesvoer voor de zomer, thuis of op vakantie. En het leuke is dat mijn roman De kleur van liefde bij deze 10 tips staat, net zoals Oostzee Romance van Anita Verkerk, allebei boeken van Uitgeverij Cupido. Geweldig!



Dus heb jij deze zomer tijd om te lezen, verdiep je eens in De kleur van liefde, een boek dat zich afspeelt in en rond het Drentse Diever. Mocht je bij het lezen van mijn roman de smaak te pakken krijgen en zelf een keer het dorp Diever willen bezoeken en alle andere plaatsen daar in de buurt die in het boek voorkomen, dan kan ik je dat aanraden. De omgeving is er prachtig. Misschien kom je mij tegen, want nu en dan wandel en fiets ik daar rond. En wie weet wat je daar nog meer ontdekt ;-)

Wil je weten wat lezers van De kleur van liefde vonden? Neem een kijkje op de pagina Boekrecensies. Een van de recensenten schreef: Als je je openstelt voor de vraag of er meer is tussen hemel en aarde en houdt van een ontroerend, romantisch en zeer origineel verhaal, dan is dit een must-read met een verrassende toevoeging... 

Reacties

  1. Wat leuk dat jouw boek ook genoemd wordt (en anderen van Cupido). Cupido geeft ook heerlijke boeken uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is ontzettend leuk dat de boeken van Anita en mij in deze special staan. Én het is altijd weer bijzonder om je eigen boek in een tijdschrift tegen te komen :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts